הפעלה ליום הולדת החל מ1200 ש"ח בלבד

מחפשים הפעלה משגעת לילד/ה שלכם ?

חשוב לכם זה יהיה איכותי, מצחיק ושהילד שלכם יהיה “מלך המסיבה” ?

יש לנו הצעה מ-ש-ג-ע-ת עבורכם !!

אז מה אנחנו מציעים ליום הולדת?…

תכנית פשוט מקסימה !! הכוללת הפעלה מגלגלת מצחוק של שעה וחצי – שעה ו-3/4 של שחקן- מנחה- קוסם-ליצןסטנדאפיסט ומה לא בעצם?!..
בהנחיית מיקי דואק -הלא הוא “מיקי השכן” המוכר לרבים מתוכניות הטלוויזיה ,הסדרות והערוצים השונים.

מה התוכנית כוללת?

אתם יודעים משהו..אני רואה את הילד שלכם ואת היום המיוחד שלו, כאילו זה ממש אני עצמי חתן המסיבה.. ממש ככה..ואני רוצה שההפעלה תצליח ממש אפילו יותר ממנו..

הכל מועבר בגישה משעשעת ומצחיקה ביותר, בגובה העיניים אך עם זאת, בוגרת ולא “תינוקית” ,בשפה יפה ,בשליטה מלאה תוך מתן תשומת לב לכל הילדים ובהומור מגלגל מצחוק שאין כמוהו..ואתם יודעים מה..שהילד יזכור עוד שנים רבות..

מאיפה הביטחון ?..ובכן..לאחר שנים רבות של ניסיון בהפעלות ילדים בכל הגילאים ולכל המגזרים , החל מצוותי הבידור באילת, דרך לימודי משחק מקצועי , הופעות בתכניות טלוויזיה, סדרות וסרטונים רבים ומאות רבות מאוד של ימי הולדת אירועים ומסיבות, אנו גאים להציג בפניכם תכנית מושלמת עבור המסיבה שלכם!!

אתם יודעים?..מדי פעם פוגשים אותי הורים או הילדים עצמם ברחוב ואומרים לי (עם כל הצניעות..) שהם ראו המון ימי הולדת , אבל משום מה..את שלי תמיד ההורים או הילדים זוכרים..שנים שלא הבנתי למה וחשבתי שככה אומרים לכל המפעילים, רק כדי להגיד איזו מילה טובה או סתם להעביר שיחה קלילה, אבל ככל שחלף הזמן והביקורות האלה חזרו על עצמן, פשוט הבנתי שזה ממש ככה וממש אמיתי והבנתי משהו משנה חיים…זה פשוט אני וכנראה הייעוד שלי.. ואני לא מתיימר להיות מישהו אחר…והבנתי במרוצת השנים, שכנראה שכשאוהבים משהו ועושים את זה בטבעיות, בהנאה ועם המון ניסיון, אז רואים את זה.. ושמים לב שזה באמת המקצוע שלי ..כנראה שזו הסיבה האמיתית… אני שמח שאני מגשים את הייעוד שלי-להצחיק ילדים (ואתם יודעים מה ? גם את ההורים..) ולגרום להם להיות מאושרים והעיקר.. לשתף במתנת האל המבורכת הזו לשמח את הילד/ה שלכם..

מה עוד אנחנו מציעים?

בימי ההולדת שאנו מעבירים אנו מוסיפים אטרקציות נוספות לפי רצונכם ורצון הילד: מתקנים מתנפחים יבשים או רטובים ,מגלשות מים ,מגלשות קצף, בובות ענק לקבלת הפנים, בובות מרקדות (דנסר), תחנות הפעלה עומדות או מתנפחות (קליעה למטרה,השחל טבעת, חישוקים וכו), דוכני מזון-סוכר “שערות סבתא”, פופקורן , ברד, מפל שוקולד, פיצות בטאבון ועוד.., שולחנות משחק -טניס שולחן,כדורסל, כדורגל, ביליארד (סנוקר), הוקי אוויר ועוד…,משחקי בריכה והפעלות למים ליומולדת בבריכה ובעצם כל מה שאתם רק מעלים על הדעת…

תוכלו להתרשם למטה מקמצוץ של תמונות מתוך אלפים , תוכלו גם להיכנס ליוטיוב ולרשום ” מיקי דואק חמישה בלונים ” ותקבלו מאות של סרטונים שלי , של האטרקציות השונות הנוספות ,קטעים מצחיקים ועוד סרטונים בהשתתפות עם כוכבי הילדים של ישראל בצורה כזו או אחרת , כך שתוכלו לראות אותי, את הסגנון, חלקים מהפעלות, סרטונים שהיו בטלוויזיה, סדרות, פרסומות ומה לא בעצם ?!..(מומלץ לראות יחד עם הילדים..)

צפיתם? התרשמתם? אהבתם?

מצויין !! אני מחכה לכם בנייד 052-2205454

אשמח להשתמע…

אז בינתיים שיהיה לכם המון המון מזל טוב…

ולהתראות..

מיקי (:

רוצים לראות סרטונים שלי וכאלה שהשתתפתי בהם? בבקשה ..

אהבתם ? מצוין !!

להפעלה משגעת לילדים שלכם חייגו עכשיו למיקי 052-2205454

 

מעוניינים באטרקציות נוספות לאירוע שלכם?

בבקשה..לחצו כאן כדי להגיע לדף האטרקציות הנוספות שלנו

בשנים האחרונות אין מסיבה שאין בה הפעלה ליום הולדת.

בין אם מדובר בקוסם,ליצן או מתנפחים. רבים שואלים האם ניתן לעשות הפעלה ליום הולדת לבד.

תשובתי היא,כן,אם אתה מוכשר …

ואסביר : ברגע שאתם מתכננים מסיבה כלשהי ושלושים זאטוטים חסרי מעש מסתובבים לכם בין הרגליים אתם חייבים הפעלה ליום הולדת שלכם אחרת המצב יהיה קטסטרופלי.

הפעלות לימי הולדת - ליצן

ליצן קוסם במסיבה מבצע הפעלות לימי הולדת בשיתוף הילדים

הפעלות לימי הולדת | חמישה בלונים

מופע סטנדאפ לילדים!! הפעלה מגלגלת מצחוק עד דמעות בהנחייה של שחקן-קוסם-ליצן ועוד המון הפעלות מפתיעות..

הפעלה ליום הולדת - אביזרים

עקב הצפת השוק באביזרים של הפעלה ליום הולדת, הייתי ממליץ ללכת על האביזרים האיכותיים הנמכרים ברשתות הגדולות. חשוב לוודא כי אביזרים אלו מותאמים להפעלה ליום הולדת ושלא מדובר באביזר שאינו מתאים ויכול לגרום לפציעות. מחיריהם של אביזרי הפעלה ליום הולדת אינם בשמיים כמו פעם אז כדאי ללכת על הטוב ביותר.ההפרש הינו ממש קטן.

בכל שאלה העולה בנושא הפעלה ליום הולדת תוכלו ליצור עמנו קשר בכל זמן .

להזמנת ארוע מושלם עבור הילד שלכם, חייגו עכשיו למיקי דואק 052-2205454

ותתחילו לחגוג..

הפעלה ליום הולדת - שיקולים

  1. עצה אישית שלי כמי שמתעסק שנים רבות בתחום הפעלות לימי הולדת ,אין כמו מישהו מקצוען שמגיע אליכם הביתה ועושה סדר בבלגן.

מניסיון רוב האנשים מעדיפים שיגיע אליהם מישהו שהוא יותר מצחיק מאמא ומארגן יותר טוב מאבא.

כמו שמורה יודע ללמד כך הפעלה ליום הולדת יש לה בעל מקצוע. לא משנה אם זה ליצן או קוסם או אפילו סדנה כלשהי. העיקר שהילדים יהיו מרותקים.

ולכן אם כבר החלטתם ללכת על הפעלה ליום הולדת, קבלו מספר כללים חשובים לבחירה נכונה :

1. בחרו הפעלה ליום הולדת שלא רק אתם אוהבים אלא גם ילדיכם. הטעם שלכם לא תמיד תואם את הטעם שלהם.

2. נסו לקבל המלצה על מפעיל ליום הולדת מחברים או משפחה. לא כדאי להיות שפני ניסיונות של מפעיל שאינו מיומן .

3. כנסו לאתרים שבהם יש המלצות על הפעלות לימי הולדת או מפעילים .חפשו המלצות אמיתיות ולא מפוברקות. איך? פשוט! אם להמלצה יש מייל אמיתי (חפשו בגוגל),סלולרי,או שם וכתובת אמיתיים (חפשו בגוגל או ב144),סימן שזה אמיתי ויצא מהלב.

4. קבלו רעיונות הפעלה ליום הולדת מאותם ספקים. נסו לצאת קצת מהשבלוניות של מוסיקה, משחקים ואוכל . ישנם המון רעיונות נוספים ברגע שחושבים על הפעלה ליום הולדת כגון : ליצנים, קוסמים, להטוטנים,הפעלה עם אוכל,יום טבחים,קריוקי “כוכב נולד” לילדים,סדנאות יצירה ואפילו ראיתי כבר את ספיידרמן בכבודו ובעצמו נכנס לגינה ומטפס על הקירות.. באמת !! ישנן הפעלות לימי הולדת בסגנון טבחים ששם הילדים הופכים לטבחים ליום אחד ומכינים כל מיני מאכלים כמו : חומוס, טחינה, פיתות בטאבון, סלט ירקות ופירות ועוד. רעיון נחמד נוסף הוא ביתני הפעלה ליום הולדת כגון : קליעה למטרה, השחל טבעת ועוד כמו אלו שהיינו קטנים. כן, זה עדיין עובד ומעסיק את הילדים יפה מאוד.

5. שימו לב! ספק הפעלת יום הולדת מקצועי מחזיק בביטוח צד שלישי.בדרך כלל זה חשוב לדעת שלאותו מפעיל יש ביטוח כיוון שאדם לא רציני שזה לא תחום העיסוק העיקרי שלו לא יעשה ביטוח בגלל המחיר היקר. מה גם שמוסדות גדולים מחייבים ביטוח ואם לאותו מפעיל יום הולדת יש ביטוח, אז זה יכול להעיד שהוא עובד עם גופים גדולים.

 

יש המון חברות הפעלה ליום הולדת ולכן תוכלו לבחור מתוכן את אלו הנראות לכם ביותר.אני הייתי הולך על המפעילים המנוסים שיש כבר שנים. הם יודעים בדיוק מה מצחיק את הילדים ואם יש הפתעות הם יידעו להתמודד עימן.

שימו לב כשאתם מחפשים באינטרנט הפעלה ליום הולדת אז לכו על המודעה שמדברת אך ורק על הפעלה ליום הולדת ולא על מודעה המציעה לכם דברים אחרים .

רעיונות להפעלות ופעילויות כיפיות ליום הולדת של ילדים

יום הולדת הוא אירוע מרגש ומהנה עבור ילדים. כדי שיום ההולדת יהיה מוצלח, חשוב לתכנן מגוון פעילויות והפעלות שישמחו את הילדים ויהפכו את האירוע לבלתי נשכח. במאמר זה אספנו עבורכם רעיונות יצירתיים וכיפיים להפעלות ופעילויות ליום הולדת של ילדים בגילאים שונים.

הפעלות לילדים בני 3-5

בגילאים הצעירים מומלץ לבחור בפעילויות פשוטות וכיפיות שלא דורשות ריכוז ותשומת לב רבים. כמה רעיונות:

  • מסיבת בועות סבון
  • ציור על בלונים
  • תחרות איסוף ממתקים
  • ריקודים ושירה 
  • משחק הפסלים ועוד

הפעלות לילדים בני 6-8

בגילאים אלה כבר אפשר לשלב פעילויות מאתגרות יותר שדורשות קצת יותר ריכוז. כמה רעיונות:

  • תחרות חידות
  • יצירת סרטונים מצחיקים
  • ציור קעקועים זמניים
  • מירוץ שליחים
  • פינג פונג אנושי
  • מתקנים מתנפחים מגלשות מים מגלשות קצף וכד
  • דוכני מזון כמו: שערות סבתא פופקורן ברד וכד

סיכום: בחירת הפעלות מתאימות לגיל הילדים תבטיח יום הולדת מהנה וזכור לכל המשתתפים. אל תהססו להזמין מפעיל או מנחה מקצועי שיעזור לכם להפוך את האירוע לחגיגה אמיתית. שתהיה לכם שנה טובה ומלאה באירועים שמחים!

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.