לקראת סיום השנה בגן, ההורים או צוות הגן מתחילים לחשוב על מסיבת סוף שנה, פעמים רבות היא חלק של פרידה כיפית מהגן ומעבר לגן אחר או לבית הספר או על מנת לציין את סיום השנה ויציאה לחופש הגדול. במשך השנה נוצרו חברויות בין הילדים ופעמים רבות גם בין ההורים. מסיבת סוף שנה בגן ילדים, יכולה להיות אירוע שהילדים וההורים לא ישכחו זמן רב, זאת הזדמנות נהדרת לקיים אירוע יוצא דופן עם פעילויות מצחיקות ומשעשעות שגם הילדים וגם ההורים ואפילו צוות הגן יהיו חלק פעיל בו.

איזה פעילויות אפשר לעשות במסיבת סוף שנה?

הפעילויות שאפשר לעשות במסיבת סוף שנה הן רבות ומגוונות:

  • הרקדה משעשעת של ההורים והילדים.
  • מופע סטנדאפ מצחיק ומיוחד המותאם במיוחד לגילאי הגן.
  • תחרויות ספורט משותפות להורים ולילדים.
  • הפעלות נופש פעיל עם צוות המפעילים שלנו.
  • עמדת די ג’יי עם מוזיקה משובחת.

סיום השנה בגן הוא אירוע משמח במיוחד ומהווה את גולת הכותרת של כל פעילות הגן במשך השנה, בזמן האירוע רוצים כל החוגגים להשתתף ולא לדאוג בענייני הפקה. בשביל זה בדיוק אנחנו כאן! מספקים לצוות הגן ולהורים שקט נפשי, אתם לא צריכים לחשוב על אף הפעלה למסיבת סוף שנה, כל ההפקה היא עלינו!

על מנת לספק חוויה שלמה ומלאה אנו ממליצים על שילוב מתקנים מתנפחים (יש לנו מבחר עצום שמותאם במיוחד לגילאי הגן).

במקום לבקש מכל הורה להביא פשטידה ופלטת ירקות חתוכים, תשמחו לדעת שנוכל לפנק אתכם גם בדוכני מזון שמותאמים במיוחד לילדים (פיצות, נקניקיות, פופקורן, צמר גפן מתוק, תירס חם). וכמובן עמדת פיתות בטאבון לאפיית משותפת של ההורים עם הילדים. עמדת ברד ועוד.

הצוות המקצועי והמיומן שלנו, יארגן עבורכם הפעלה למסיבת סיום בגן אשר לא תשכחו זמן רב, היתרונות שלנו מתבטאים בניסיון העצום שרכשנו במשך שנים רבות, הפעלות שאנחנו עושים לא רק לגני ילדים אלא לכל הגילאים, ולכל סוגי האירועים והשמחות הקיימים (הפעלות בבר מצוות, אירועי כיף לחברות, ימי הולדת מושקעים, הפעלות בחגים, הפעלות בבריתות ועוד).

‘5 בלונים’ הינה מהחברות הוותיקות והמובילות בארץ להפקת אירועים, אנחנו מתכננים וחושבים על כל פרט בהפעלה על מנת שהאירוע יזרום והמשתתפים ייהנו מכל רגע, ההנאה שלכם היא הדלק שלנו, לראות את החיוכים של ההורים והילדים בזמן ההפעלה נותן לנו את הסיפוק הגדול ביותר.

אם אתם מחפשים הפעלה למסיבת סוף שנה במעון, או בגן, ורוצים ראש שקט מבחינת הפקת האירוע, צוות שיצחיק, ילהיב ויבדר את צוות הגן, את ההורים ובראש וראשונה את הילדים שמסיימים שנה בגן אתם מוזמנים לפנות אלינו על מנת שנוכל לבנות ביחד, אירוע סוף שנה מיוחד ומרגש. 

אירוע שיתאים לאופי הגן וכמובן גם לתקציב שלכם. ההפעלות שלנו ייחודיות, סוחפות ומהנות נשמח אם תצרו איתנו קשר, בטלפון: 052-2205454 או כאן.